Hodnocení obchodu
DB
Dušan Borek
Podrobné informace o produktu. Dobrá komunikace. Rychlé dodání.
Ke čtečce se dodává ochranná folie na displej. Při snímání nanášecí úchytky folie tam zbylo dost lepidla. Nešlo to odstranit; při snaze to vyčistit se to spíš ještě rozmázlo... Po oznámení prodejce okamžitě poslal náhradní a raději hned dvě…
LM
Lucie Matyasova
Spokojenost..... ????
KJ
Kateřina Jiříčková
Rychle dodání, dobrá komunikace, spokojenost ????
MB
Milan Beran
Spokojenost super jednání
BF
Barbora Filipová
Jsem velice spokojená
JD
Jitka Drunecká
Spokojenost
Objednávka z domu, doručení z domu - výhody
nevýhody - špatná kominikace
(Administrátor)
Bohužel nemožnost Váš problém s Vámi řešit věcně a efektivně mě celkem znechutilo a určitě to bylo v telefonu poznat, přiznávám. Ono jak se do lesa volá, tak se i ozývá, nervy mám prostě jen jedny a ten Váš hysterický kulomet, to byla opravdu síla.
Vámi zveličovaný problém jsme řešili deset minut, ve dvou telefonátech. Z toho poprvé jste neměla připravené takové základní věci, jako je např. číslo nákupního dokladu (pro ověření nákupu a abych vůbec věděl, co máte za čtečku) a nepřišlo Vám blbé mě pět dalších minut zdržovat na telefonu, zatímco jste to dohledávala. Já to poprvé vydržel cca pět a mezitím Vás třikrát poprosil, ať zavoláte později, až to dohledáte. Čtvrtá prosba byla už asertivnější. Nevím, jak u Vás ve firmě, ale já nejsem v práci od toho, abych koukal deset minut do zdi. Podruhé jste neustále dokola hystericky a afektovaně opakovala to samé dokola, nenechala jste si nic vysvětlit, nedejbože připustit, že mám pravdu. Aneb jak s údajně nedodaného českého manuálu, který mám celou dobu před nosem, udělat konec světa.
S jinými klienty bychom věc vyřešili za minutu, oni by poděkovali, možná by se někdo zasmál nad tím, jak něco tak banálního přehlédl, popřáli bychom si pěkný den a bylo by. Vím to, protože naštěstí mám takových rozumných zákazníků většinu a jsem za to neskutečně rád.
PS. Nejde vidět veřejně, ale vyplnila jste "Jak jste spokojeni s délkou dodací lhůty? Hodnocení 0.5 z 5." - Objednávku jste činila v pátek ráno, ten den byla vyřízena a zásilku jste převzala v pondělí. Jelikož šlo o adresu dodání na firmu, tak rychleji to ani nešlo (PPL doručuje v sobotu, ale jen na soukromé adresy). Opět mi jen potvrzuje, jak zapšklí a zlí někteří lidé jsou.
ŠI
Šárka Ivanovič
Naprosto
MB
Marcela Bártová
Doručení a vše v pořádku.
krásne puzdro, radosť otvárať a zatvárať knihu :-)
RK
Rastislav Kraus
extra rychlo dorucene, som velmi spokojny, pre mna krasne puzdro, radost otvarat citacku
JM
Jiří Martan
Zboží přišlo rychle a dobře zabaleno. Bez problémů.
LG
Lenka Grbavčicová
Rychlé vyřízení objednávky
PS
Pavla Sedlářová
Děkuji za skvělou reakci obchodu a doručení.
Hodně dlouho jsem se čtečce knih bránil - takové to "ta papírová kniha je lepší, voní, šíří atmosféru...", ale hlavně díky ceně papírových knih kdy docela bolí pokud člověk vybere knihu která mu nesedne, ve mě ta myšlenka hlodala. Ale kdo se v tom má vyznat? Každý prodejce nabízí to zaručeně nejlepší zboží atd. "Tak si aspoň vygooglím něco o čtečkách" řekl jsem si a našel článek na Axos. Ten byl natolik nápomocný a objektivní, že jsem ještě ten den objednal. Nelituji.
RV
Roman Vrtal
Rychlost dodání zboží a komunikace na jedničku :-) Víc takových...
PG
Pavel Gaňa
Dobré jednání obchodu a doručení zboží v pořádku.
Ochranná folié na displej možná zbytečná, leskne se pak dipslej jak u mobilu.
Trochu pro mě škoda, že v knihovně v Liberci nepodporují pro zapůjčení knih čtečky PRO POCKETBOOK. PRO POCKETBOOK má nastaveno Palmknihy.cz, ale knihovna půjčůje přes eReading.cz (a podporuje jen určité čtečky). I když ukázky knih z eReading jsou stahovány z palmstorage (oba weby provozuje společnost Palmknihy - eReading s.r.o., člen skupiny Albatros Media a.s.). Jedna firma pro oba, ale jiné podmínky pro různé čtečky. Snad se to časem zlepší?
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den pane Gaňo, děkuji za nákup a hodnocení. Fólie na displej je lidově řečeno "něco za něco", každý se může rozhodnout, čemu dá přednost, jestli lepší ochraně displeje nebo nejlepšímu podání displeje. Mám spoustu zákazníků, kteří si z nějakého důvodu kupují fólii ještě dodatečně. Každopádně fólii jde z displeje v případě potřeby bez problémů sundat :-)
Vaše podstatná část hodnocení se netýká e-shopu, ale čtečky samotné. Respektive se dotýká i třetí strany, se kterou nemá čtečka nebo já cokoliv společného. Přesto uvedu na pravou míru to, co píšete. Čtečky Pocketbook NEumožňují instalaci aplikací, stejně jako drtivá většina e-book čteček na trhu. Jsou to uzavřené zařízení určené pro čtení e-knih. Čtečky Pocketbook jsou vybaveny funkcí Send to Pocketbook, která umožňuje zasílat obsah (tedy klasicky e-knihy) do čtečky přes internet/wi-fi, bezdrátově - jakkoli to podobně nazveme. Server Palmknihy tuto funkci "zašli zakoupenou e-knihu do čtečky bezdrátově na jeden klik" umožňuje, server Ereading tuto funkci neumožňuje. Jedná se však pouze o zasílání zakoupených eknih. Je tedy možné, že u jednoho prodejce e-knih bude pro někoho nahrání e-knih o něco jednodušší, ale uživatel určitě není krácen tak, aby to šlo nazvat "jinými podmínkami pro jiné čtečky". Vy píšete o půjčování e-knih z knihoven, což je něco úplně jiného a s funkcí Send to Pocketbook vůbec nesouvisí. Půjčování e-knih je (předpokládám) z bezpečnostních důvodů umožněno pouze přes platformu, lépe řečeno aplikaci eReadingu. Tuto Adnroid aplikaci musí mít uživatel nainstalovánu na zařízení (čtečka, mobil, tablet), aby si mohl e-knihy půjčovat. Jak jsem již výše uvedl, do většiny čteček nelze aplikaci nainstalovat, protože to jsou uzavřená zařízení. Půjčování e-knih Palmknihy nenabízí vůbec. Ereading zajišťuje jednak pro knihovny, jednak napřímo pro své zákazníky - koncové čtenáře, obojí přes aplikaci Android, kterou do "běžných" e-book čteček nelze nainstalovat.