Hodnocení obchodu
BK
Bc. Zdeněk Kvasnička
Vše proběhlo tak, jak to má být. Doporučuji.
PK
Pavla Kubíčková
Vše v pořádku, rychlé vyřízení objednávky.
Doobjednával jsem pouzdro na čtečku a bez problémů doplnili objednávku.
VŠ
Václav Špeta
Perfektní průběžné informace o průběhu dodávky v hektické předvánočním čase. Super.
FŠ
František Špaček
OK
RH
Romana Horváthová
Vše v pořádku
JN
Jan Nedvídek
Maximalni spokojenost, profesionalni pristup, rychla reakce, maximalne doporucuji.
JB
Jiří Berkovec
Maximální spokojenost s produktem a rychlým jednáním eshopu. Doporučuji!
JI
Jiří Indrák
Perfektní komunikace, rychlost vyřízení objednávky.
ZB
Zdeňka Běťáková
Perfektní informace s prodávajícím a výborná čtečka. Děkuji mnohokrát.
M
Martin
Perfektní komunikace s prodejcem, čtečka udělala obdarované velkou radost.
V listopadu 2018 jsem objednal čtečku (avizovanou u obchodníka jako předprodej), u které byla uvedena informace, že bude naskladněno začátkem prosince. Nestalo se tak. Obchod dále průběžně informoval o zpoždění dodávky a vymlouval se opakovaně na neschopnost dodavatele. Na mé maily reagoval obchod nakonec stylem, že přece nikomu negarantoval dodání do Vánoc. Negarantoval, jen na stránkách uváděl v době mého nákupu dodání začátkem prosince, což je dle mého dostatečně před Vánocemi. V nastalé situaci se rozhodl obchod nabídnout zákazníkovi nákup alternativních produktů, které byly zhruba o 100-300 Kč dražší než u konkurence s tím, že pokud přikoupí i pouzdro čtečky (opět cenově nevýhodné), dostane slevu 100 Kč. Dle mého krásný případ toho, jak nejprve někoho nalákáte na produkt v předprodeji, a pak z pro zákazníka nevýhodné situace uděláte ještě větší profit. Pokud zde budete nakupovat, doporučuji se vyhnout produktům v předprodeji.
(Administrátor)
Dobrý den pane K.,
s některými informace Vámi uvedenými souhlasím, s Vašimi závěry však nikoliv. Stejně jak jsem si teď dohledal naši emailovou komunikaci, ve které se Vám snažím vše vysvětlit, včetně několika nepřesností či nelogičností, které v emailech uvádíte.
Dlouhá verze v bodech, krátká verze na konci mého textu.
*** DLOUHÁ VERZE ***
1) Pokud se inzerovaný předpokládaný nezávazný termín naskladnění změní, protože výrobce změní termín dodání do ČR, je povinností dobrého prodejce, rychle a kompletně informovat zákazníky, což jsem průběžně činil. Součástí těchto informací (termín se posunul několikrát) byla vždy i informace, že lze objednávku změnit či zrušit. Pro ostatní nezainteresované jen uvedu, že se jednalo o zpoždění dodávek do ČR, kdy výrobce upřednostnil západní trhy (ověřeno ze dvou nezávislých zdrojů), tedy ne problém mého e-shopu.
Rovněž nesouhlasím s tím, že jsem se vymlouval na dodavatele, to jste špatně četl. Spolupráci s distributory jsem naopak několikrát chválil, pokud jsem se měl dle Vašich slov na něco vymlouvat, byl to sám výrobce. Mohl byste mi případně na email poslat nějaký mustr, jak to mám příště udělat, abych se "nevymlouval", když zákazníkům napíšu, že výrobce něco změnil? To by mě opravdu zajímalo, jaké obsahové ekvilibristiky byste vymyslel :-) Každopádně kdo zná metodu "padajícího hovna" a slouží mu dobře mozkové závity, tak z toho nebyl tak u vytržení jako Vy.
2) V určité chvíli, kdy nebylo dodání do Vánoc jisté, ale spousta lidí potřebovala mít čtečku pod stromeček jako dárek, jsem si já hlupák dovolil obeslat všechny zákazníky s předobjednávkou s informacemi o možných alternativách. Vysvětlil jsem jaké jsou možnosti, čtečky porovnal oproti čtečce v předobjednávce a dokonce jsem si dovolil několik kombinací (tuším tři) cenově zvýhodnit. Věřte, že jsem tím strávil spoustu "volného" času, který jsem mohl využít jinak. Také věřte, že zákazníky nemám za nesvéprávné debily, jak naznačujete.
Vaší paranoidní mysli asi unikl fakt, že ono "o 100-300 Kč dražší než jinde" byl jak stav před popisovanými skutečnostmi, tak i po nich, tzn. nyní. Jinými slovy čtečku jsem nezdražil, abych ji pak mohl výhodně nabízet (dle Vaší logiky geniální tah - možná byste si to měl patentovat), ale prodávám ji za takovou cenu pořád - předtím, v tu dobu, i potom. Tzn. nabídl jsem skutečně lepší podmínky pro ty, kteří měli předobjednávku, než pro ostatní zákazníky. Na celé té věci mě fascinuje ještě jedna skutečnost - pokud se najde někdo tak krátkozraký, že upozorní, že jinde je něco levněji, nedodá, že jinde je i dráž. To by bylo fér, ne? :-) V době psaní této reakce je zmíněná čtečka za tyto ceny: druhá nejlevnější na Heuréce za 2956 Kč a druhá nejdražší cena je 3424 Kč. V mém e-shopu s full servisem a s bonusy stále za stejných 3169 Kč. Jsou lidé, kterým to přijde super-výhodné, jsou lidé, kterým to přijde nevýhodné. Já nikomu neberu možnost se svobodně rozhodnout. Předpokládám, že každý zákazník je rozumně uvažující a pokud jinde sezná nákup výhodnější, ať se samozřejmě zařídí, jak chce. V dnešní době je porovnání záležitost několika desítek vteřin. Z mé strany zákazníci obdrželi vždy aktuální informace a maximální porci erudovaných informaci o zboží o které si levnější posouvači krabic mohou nechat zdát. Znovu připomínám, že součástí každé komunikace směrem k zákazníkům s předobjednávkou byla prosba(!), že pokud budete chtít objednávku zrušit, tak aby dali vědět emailem.
3) Věřte mi, že opravdu nemám potřebu někoho lákat na předobjednávku, respektive uvádět lživé informace vycucané z prstu. Pokud by byla pravda, co uvádíte Vy (respektive jak jste si informace přebral a došel k oněm závěrům), nebyl byste jeden z mnoha, ojedinělé potvrzení starého faktu, že se nedá zavděčit všem, ale bylo by tady podobných negativních hodnocení více. Pokud se "rozhlédnete" kolem, zjistíte, že spousta lidí si komunikaci chválila a čtečku do Vánoc obdrželi. Také jste mohl mezi ně patřit, ale 12. 12. jste se rozhodl jinak, což jsem respektoval.
*** KRÁTKÁ VERZE ***
Objednávku jste učinil 20. 11.
Druhého dne ráno jste obdržel informace, které v kontextu nejsou důležité, protože téhož dne, tedy 21. 11. v 21:53 hod. Vám byl zaslán email, kde byla informace o zpoždění dodávek a mj. rovněž tato informace:
"Budou čtečky do Vánoc?
Dle mého názoru je dostatečná doba zatím vyčkat na tento TOP model čtečky.
Že se termíny posunují je celkem běžné, chápu, že teď je to napjaté kvůli Vánocům. Informace jsem uváděl (a i nyní uvádím) na základě informací mi sdělených a dle mého nejlepšího vědomí a svědomí. V ČR jsou dva distributoři, u obou máme čtečky objednané a oba aktuálně uvádějí stejný týden naskladnění. V tuto chvíli máme přislíbeno dostatek čteček pro všechny, kteří mají objednávku a přišel jim tento email.
Bohužel nemůžeme v této chvíli nic garantovat, ale myslím, že čtečky budou dodány do Vánoc."
Tedy termín naskladnění se sice oproti původně avizovaným informacím změnil, ale k Vám se tato informace dostala druhý den od objednávky. Tedy více jak měsíc před Vánoci jste byl informován, že dodání čtečky do Vánoc není garantováno.
S pozdravem Tomáš B., provozovatel
JT
Jana Tesnerová
Skvělá komunikace. Děkuji. Jana Tesnerová
Jsem maximálně spokojený s rychlostí dodání, balením a především se samotnou čtečkou.
RK
Radim Kočár
Perfektní komunikace, rychlost vyřízení objednávky.
LV
Libor Velčovský
Perfektní komunikace. vynikající čtečka
VŠ
Věra Šlesingrová
Velká spokojenost. Suprová komunikace s prodejcem